Sivut

keskiviikko 25. toukokuuta 2016

Kirpparilöytö x 2

Toinen näistä aarteista on oikeastaan tori.fistä, mutta onhan sekin tavallaan kirppari! Toinen puolestaan on jo melkein puoli vuotta vanha löytö Kouvolan uusimmalta kirppikseltä, Centtilästä.


Kävin tammikuun loppupuolella yhden päivän pikareissulla Kouvolassa, kun kävin katsomassa lukion musikaalia, jossa pikkusisko esiintyi. Ennen esitystä sekä mulla että siskolla oli luppoaikaa, ja päätettiin käydä kirppiksellä. Sanoin autossa, että haluaisin bomber-takin, ja että olispa siistä jos sellanen sattus löytymään. Loput varmaan arvaattekin! Tyyliin toiseks viimeinen pöytärivi ja mikäs se siellä roikkuikaan, laputkin vielä paikallaan... Mä onnekkaana kerkesin napata tän ensiksi, olis nimittäin vissiin kelvannut Annillekkin. :-D Sovittiin, että jos en ite käytä tätä niin se saa sen - mut sori sis, kyl tää jää mulle. x)

Hinta oli 10 € - ihan ok käyttämättömästä takista joka on just nyt pinnalla! :-) Ainoastaan noi pitkät hiharesorit ärsyttää mua, mutta onneks ne voi käärästä. 4/5 sanoisin!



No nämä kengät sitten... Todellinen heräteostos! :'D Mulla on tapana selailla toria, vaikka en etsiskään mitään. Niin kävi myös viikko sitten, kun katselin toisella silmällä Suomen peliä telkkarista. Sen kummemmin miettimättä laitoin myyjälle viestiä, että sopiiko, jos tulen pelin jälkeen hakemaan ja niin kaupat tuli tehtyä! Mä en edes tiennyt pitäväni tästä Air Max -mallista, mutta ei oo kyllä kaduttanut. Nämä on mun mielestä paremmat jalassa, kun Air Max Theat ja tummansininen väri sopii tosi monen kanssa. Googlettelun jälkeen tosin huomasin, että näistä olis olemassa myös beige versio oi ne olis vielä ihanemmat mutta pieni väripilkku tekee vaan hyvää - oon välillä vähän liiankin beessi.

Nämä maksoivat 50€ mikä on myös ihan kohtuullinen hinta, alkuperäinen hinta näille on jotain 120 € luokkaa. Arvosana 4-/5!



Seuraavaksi koitankin sitten saada kuvat näistä in action. ;-)





T. Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti